Filed in Labels: , 0 comments
אומנם למדתי פיזיקה בתיכון, אבל אין לי שום ידע או זיכרון ממה שלמדתי שם. זה לא שלא הייתי תלמיד טוב, פשוט המורים היו טיפשים מידי בשבילי.
אז עברו כבר איזה 10 שנים מאז שסיימתי תיכון ופתאום אני מוצא את עצמי נוגע מבחירה בנושאים שמאוד מסקרנים אותי וממש כיף לי לקרוא אותם - בפיזיקה להמונים

פיזיקה להמונים - Physics HE
הוא בלוג הפיזיקה העברי הראשון (אני חושב), הבלוג שבניהולי מכיל כתבות בנושאים שונים עם מחנה משותף אחד - פיזיקה.
את כל החומרים והכתבות עורך איש הפיזיקה החדש של ישראל - רועי גביש.
רועי הוא בוגר תואר ראשון בפיזיקה והוראה וכיום הוא מורה במספר בתי ספר ותיכונים בארץ.
לאחר שיחה ממש קצרה גיליתי שאין יותר מידי אתרים בארץ בעברית שנוגעים התחום הזה, אז החלטתי לפתוח לגביש בלוג שבו נעלה פוסט שבועי על נושא כלשהו שקשור כמובן לפיזיקה.

[caption id="" align="aligncenter" width="182" caption="פיזיקה להמונים"][/caption]

אז קבלו את הבלוג החדש - Physics HE - פיזיקה להמונים.

.

Share This Post

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Facebook

0 comments to “פיזיקה להמונים”

Comments
Leave a Comment


Zionn designed by ZENVERSE | Converted by Blogger Template Place Collaboration One-4-All