Filed in Labels: , 0 comments
אני עומד לקנות חשב נייד חדש, חיפשתי מערכת הפעלה שאני אוכל להתקין עליו והייתי גמור בדעתי שויינדוס לא בא בחשבון.
לאובונטו יש מערכת יחסית חדשה שמותאמת לנטבוקים, אז אמרתי לעצמי בואו וננסה אותה,
התקנתי על מחשב שלי מכונה וירטואלית ועליה את הגרסה האחרונה של אובונטו נטבוק 10.04.
דבר ראשון הממשק הפשוט הזה והסימפטי הזה, מגניב בטירוף נוח גם לאנשים שלא ראו או נגעו בחיים שלהם בלינוקס.
נותן אופציות והתקנות תוכנות חופשיות לכל מה שאתם צריכים על הנטבוק שלכם לאינטרנט, רשות חבריות, אופיס ובלוגים וכמובן כל מה שאתם יכולים לחשוב עליו שצריך במערכת הפעלה.



אחת מהתוכנות המוצעות נקראת blogtk אומנם לא שמעתי עליה עד כה,
אבל זאת תוכנה נהדרת שנותנת שליטה מלאה לכל כותבי הבלוגים למינהם בממשק נוח ונחמד לערוך ולכתוב פוסטים.
את הפוסט הזה אני כותב עכשיו דרך blogtk.
התוכנה יודעת לעבוד מול כל בלוג שקיים כמעט, לי יש בלוגים ב wordpress וב-blogger והתוכנה ידעה להסתנכרן מו שניהם ולהביא לי את כל הפוסטים שכתבתי בשניהם.
כמו שאתם רואים היא עובדת לא רע גם בעברית, ניתן להוסיף לינקים ותמונות
ולערוך בhtml את הפוסט שאתם כותבים ועוד...



אז לכל מי שנמאס להיות כבול למיקרוסופט ורוצה לצאת קצת מהקופסא אני ממליץ בחום על אובונטו נטבוק.
ולכל מי שכובת בלוג ורוצה ממשק ניהול נוח ונחמד שינסה את blogtk

Share This Post

RSS Digg Twitter StumbleUpon Delicious Facebook

0 comments to “BloGTK - First Post”

Comments
Leave a Comment


Zionn designed by ZENVERSE | Converted by Blogger Template Place Collaboration One-4-All